Liesanne in Zambia

See u soon Holland !

Mijn laatste bericht uit Zambia.. Ik vind het zo'n raar idee dat ik dit nu schrijf. Het was een ervaring om nooit te vergeten. Het is nu ook echt een dubbel gevoel, aan de ene kant heb ik erg veel zin om weer naar huis te gaan en iedereen weer te zien en te kunnen omhelzen, maar aan de andere kant ben ik verdrietig dat ik hier alles moet achterlaten, de vrienden die ik heb gemaakt, de vriendelijke mensen, de gezellige sfeer maar ook vooral de school waar ik les heb gegeven. De kindjes hebben mijn hart gestolen en ik zal ze nooit vergeten. Het liefst zou ik ze meenemen, wat ze ook graag wilden, maar dat is natuurlijk niet mogelijk.

Ik heb erg veel geleerd van deze reis en zou het 100% over doen en iedereen het aanraden. Wat ik zeker niet zal missen als we het daar ook even over hebben, is het fietsen op de mountainbike, het soms te warme weer en het onderhandelen over taxi prijzen.

Dit was het eind van het Zambia avontuur, tot misschien mijn volgende avontuur waar ik jullie zeker van op de hoogte zal houden. See u soon Holland!

Reacties

Reacties

Annet

Hoi Liesanne,
Goede reis terug naar Nederland!
Bedankt voor je mooie verhalen!
Groetjes Annet

Herma

Hoi, hoi, hoi,
Het zit er alweer op, wens je goede reis terug en geniet van de feestdagen!
Lieve groet Herma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active